Новини МК
МО музкерівників на базі ДНЗ "Дзвіночок"
У сучасному світі дитяча психіка зазнає впливу безперервно зростаючого інформаційного потоку, потерпає від погіршення екології та інших негативних зовнішніх чинників. У результаті з'являються проблеми в розвитку емоційної сфери дітей, найпоширенішими з яких є фізичне та емоційне напруження. Воно проявляється у дратівливості, агресії тощо і є перешкодою для гармонійного та ефективного розвитку особистості дитини...
Побачити світ по новому
Застосування інформаційно-комунікаційних технологій у освітньому процесі відкриває широкі перспективи у роботі з дошкільниками. Актуальність цього напряму роботи з дітьми зумовлена пріоритетним завданням освіти, що полягає у забезпеченні подальшого становлення особистості дитини, розвитку її розумових здібностей, насамперед у навчанні дітей творчо і самостійно мислити. Така важлива проблема була...
Роль учнівської молоді у організації здорового способу життя
Роль учнівської молоді у організації навчально-виховного процесу загальноосвітніх шкіл з кожним роком стає все більшою. Сьогодні самоврядування шкіл міста активно долучається до інформаційно-просвітницької, спортивно-оздоровчої та волонтерської діяльності, є потужним органом учнівства. 08 квітня 2016 року на базі НВК «ЗОШ І-ІІІ ст.-гімназія» відбулося міське засідання Жмеринської громадської організації учнівського самоврядування «Асоціація юних жмеринчан» на тему: «Формування у молоді дбайливого ставлення до свого здоров’я...
«Виховувати людину – означає визначати долю нації»
«У наших руках найбільша з усіх цінностей світу – Людина. Ми творимо Людину, Як скульптор творив свою статую з безформного шматка мармуру: десь у глибині цієї мертвої брили лежать прекрасні риси, які потрібно добути, очистити від усього зайвого» ...
«Афлатун шукає друзів»
Нещодавно Україна приєдналася до Міжнародного проекту з упровадження соціальної та фінансової освіти дітей віком від 3 до 18 років «Афлатун». Головна мета даного проекту – відповідна віку соціалізація, соціальна адаптація дітей, формування в них умінь і навичок з основ планування власних коштів і сімейного бюджету, здатності приймати виважені рішення щодо використання та заощадження будь-яких ресурсів(електроенергії, води, паперу, продуктів харчуванн, грошей тощо)...